Tuesday, October 19, 2010

luahan hati ku seorang insan biasa yg sering melakukan kesalahan

semua manusia tidak pernah tidak melakukan kesilapan.

aku juga manusia yang memiliki sifat amarah dan kadang2 hilang pertimbangan.

adakah aku seorang sahaja yang mengalaminya.

sungguh malang naseb aku di mana jua.

tiap kali balik asik bersedih dan tiap kali mencari rezeki jua turut bersedih.

aku memang susah untuk bahagia.

bilakah sinar bahagia akan muncul,

ya tuhan,tolonglah hambamu ini yang perlukan perhatian dan kasih sayangmu.

di mana aku boleh meluah lagi isi hati ku,

hanya coretan di blog ini dapat mengetahui segalanya tentang perasaan ku ketika ini.

aku sudah pun memaafkan semua orang.

aku sedar diriku tidak sempurna.

jadi tolonglah jangan memandangku hanya dengan setiap kesalahan.

kaji dan selidiki lah terlebih dulu.memang kata hati tidak boleh dibuktikan.

memang aku seorang pesalah.

maafkan ku.

so...sape nak print screen kata2 ku dialu2 kan..


syinsanbiasa

2 comments:

  1. alahai aida.. nape sedih sgt nih... sume berlaku ade hikmahnya, sabar2.. :)

    ReplyDelete
  2. aida, j0m join contest...=)
    anda telah diinvite..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers